reklama

Posting Štyri

Veľmi som chcel napísať niečo rozumné, plné prehľadu, a asi aj nenápadne srandovné, ale nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najprv som chcel niečo povedať o Huszárovej knižke fotografie „Cigáni", ktorá ma ozaj potešila, lebo konečne môžem v cudzine darovať niečo iné než hruškovicu. Samozrejme preháňam, a nehovorím škaredé veci o hruške, ale podľa mňa sú fotky Tibora Huszára ozaj dobré, a myslením špičkové.


Potom som chcel niečo napísať o prejave Ivety Radičovej, ktorá, ako učiteľka tretej triedy, vysvetľovala zmysluplné a jasné veci. Ale asi potrebujeme, aby nám ich niekto takým spôsobom vysvetlil. Keď budem voliť, bude to asi ona. Navyše to dávanie tej knižky zadarmo je informatívne a celkom kreatívne (rozdáva krátku knižku o sebe v obchoďákoch).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Ale to rozumné, plné prehľadu, ostane nesplneným cieľom.


Keď už sme pri tom, tak chcem dodať, že veľmi obdivujem prácu Baracka Obamu. Málokedy vrcholný politik sľúbi zmenu, a potom sa to ozajstne snaží splniť.

Este dodam, ze ma zaujímaju vzťahi medzi Slovákmi z iných generácií, mozno to zacalo z osobnych dovodov, dnes menej podstatna zalezitost. Myslím, že je to aktuálna tema, lebo rýchle zmeny a magická ľudská schopnosť prispôsobenia robí to, že na dnešnom Slovensku spolužijú ľudia z viacerých storočí.

Robert Šťastný

Robert Šťastný

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Robo Š; mam 34 rokov. Zoznam autorových rubrík:  PoeziaFikciaNázory

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu